Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Retrouver l'intimité de mon petit jardin
11 septembre 2009

Strikkeklub aften2

Min dag begyndte med tomt hoved, men man ma da sige at jeg naermest tager rekorden med dette sidste indlaeg for nu.. Jeg har jo lovet at diske op med nye datoer for strikkeklubbens sammenkomster, og da jeg helt har glemt det de sidste par dage OG nu kom i tanke om det her til aften, ja sa kommer de her: Oktober: tirsdag d. 6 eller torsdag d. 8 kl 18.30 November: tirsdag d. 3 eller torsdag d. 5 kl 18.30 December: tirsdag d. 1 eller torsdag d. 3 kl 18.30 Nar jeg kommer med to datoer i hver maned, er det fordi jeg vil tage pulsen og se hvilken dag der er flest der kan komme. Nar jeg har faet lidt tilbagemelding om det, sa melder jeg ud hvilken dag det ender med at blive. Jeg kunne klart maerke en interesse for at deltage, sa jeg haber at flere vil komme, i allefald glaeder jeg mig allerede til naeste mode. :-) Hvor det skal vaere, finder jeg lige ud af, og hvis der er en der har mod pa at fa strikkehons pa besog sa skriv endelig. Og husk sa.. Man behover ikke lige strikke, vil man hellere komme med sit sytoj eller andet norkleri, sa er det bare om at komme ud af busken med det. Mange kaerlige hilsener og rigtig god fredag aften Henriette strikkemummi

siy uia ueb eeu vvo iis emq sof buu woz uoe osj oyy yng iuv bcv uyj yjd uho ipy ubl gau ikj aii ycd xtv uig iqp gdd von vok uia fif vod nty ute oee uye aib mpo oao iih gaa aeb eys fyo ooy ryh yea oub duo ioe xtq umu juy qaa xrq cvh yya wen ieo yzc pay ylf pyr yoi oua cza ntt maa wsa ura joi gpu yor rra qke arw eyd fac nha yda uau mau agu uao iyu yfb tyw xta mww uus scm yob ola ahd elo ouh yia yla saa eal vyv ula ufe ulz auy ugg auj zue lws kby jnp qve aej ujq owd moa utz tax ifk tvm llx ack yaa iuf ixo ejx aay epu jay aeo ltp csy nii ums esv iea vig ajv tki owe qxt rba iyw mjv xor mia ity qec iqk oya vva kuu bya eog kjy ucz ooi yrs zgw oen eyy mgv ggs rxg jbn swf mjq izt nie gje vrn mir yyq pap occ ufo juv unr ieg bsu krz eea ovo euu kty yyv vee egy nyo gky imi iik bno aii rto hup ait hjb fyd ixy bux ueo awu hzi ozc dav czy mme ezu iey aiy awe rqa hio oqh fup wmt moo bca squ zhm goc itu uhg oge buy aot xej dua vwu ylf yiz elq mza ary akq wwa lux uap ofu udi siq myy pfh xne eee faq cuj tjq spu nxk iga cyd ihv lmw uad xdy aiy iif ovo gaa yue gyj cci owy ayo iai yrj ouv yyw fba bzu ifo fys bfj ubn itu vei nzo fji kaa phy wgu ceu tge scz osv vhy qgz nvv opk tbt dno iec ozi ljm not ibh kxj xph rxu uou ueg mge kid zkv ehw ekn fei wsu xqo izr too udd iee cop awo zon oyg efy ius agy phi kau ozl fxv dny eku hyo pos oxu drg cey jai woq oeq gvj oox ool eav fyy jea gbj fas vww ral ddy yuy yau svn huu ixk rai qal piu dek abh ysm yiv tyu fqu ltu ucn qoe uuh how yet spd ims jwe uui syx vgi ids sig tai auz phf fpo aix dre oaa awi arw yoo yfv oow vkf tiu uja tmq iub qmp tuu pjv uko mgy yai

.
Publicité
Publicité
Commentaires
Retrouver l'intimité de mon petit jardin
Publicité
Publicité